مگنت درمانی مگنت تراپی فیزیوتراپی فوق تخصصی اختر

مگنت تراپی ( مگنت درمانی ) چیست ؟

مگنت تراپی (مغناطیس درمانی) در فیزیوکلاب دکتر میرزایی به معنی اعمال نیروی الکترومغناطیسی در درمان بیماری های اسکلتی عضلانی مانند دیسک کمر کاهش سریع درد و افزایش تراکم استخوان و سایر بیماری های اسکلتی عضلانی می باشد

اثرات کلی مگنت تراپی چیست ؟
  • اثرات التیامی یا بازسازی در بافت های استخوان : یکی از موارد استفاده از مگنت تراپی تأثیر آن بر جوش خوردن شکستگی استخوان است. از موارد دیگر مگنت تراپی می توان از کاربرد آن در درمان اوستئوپوروز و یا پوکی استخوان یاد کرد.
  • اتساع عروق (وازودیلاتاسیون) و افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی به بافتهادر این مکانیسم افزایش اکسیژن بافتی تا ۲۰۰ % در ناحیه پالس دیده شده است و در واقع این مکانیسم در هر پروسه ای از ترمیم، اساس بهبودی است.
  • اثرات ضد اِدممعمولاً بعد از جلسه دوم درمان دیده می شود.
  • اثرات بازسازی بافتی در بافت نرم و بافت عصبی (Neural Regeneration) اثر شل کنندگی در گرفتگی عضلات، با منشاء ستون فقرات و گرفتگی عضلات بعلت تجمع فرآورده های اسیدی ناشی از سوخت و ساز بدن که باعث درد می شود مؤثر است.
    آیا مگنت درمانی یک روش ایمن است؟ مگنت تراپی یک روش کاملاً ایمن، مؤثر و بدون عوارض جانبی است. از نظر قرار گرفتن بیش از حد بدن در معرض نیروهای مغناطیسی یا تکرار زیاد این روش هم هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. مگنت تراپی برای درمان چه بیماری هایی استفاده میشود ؟
  1. سر درد و میگرن
  2. درد گردن، شانه و کمر
  3. درد سیاتیک , درگیری عصب سیاتیک
  4. ضرب دیدگی و رگ به رگ شدن عضلات
  5. درگیری سندروم تونل کارپ
  6. فیبرومیالژیا (درد مزمن عضلات)
  7. التهاب تاندون ها , آرتروز لگن و سایر
  8. روماتیسم و ورم کیسه‌های مفصلی
  9. دردهای عضلانی
  10. درد ناشی از کهولت سن
  11. بهبودی بعد از عمل جراحی
  12. پوکی استخوان
  13. درد پا
  14. زانو درد و مشکلات زانو
  15. فیزیوتراپی درآسیب های ورزشی
این درمان طبیعی می‌تواند برای کاهش هرنوع دردی مؤثر واقع شود. بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای از این روش درمانی جایگزین برای تسریع در روند بهبود خود به خود بدن استفاده می‌کنند که نه تنها درد را کاهش می‌دهد بلکه می‌تواند زمان لازم برای بهبود آسیب‌های ورزشی را نیز کوتاه‌تر سازد.

مقالات ویکی فیزیو

اثرات مگنتاثرات مگنت درمانیافزایش تراکم استخوانبیمارستان اختربیمارستان فوق تخصصی ارتوپدی اخترتراکم استخوانتوانبخشی مگنتجلسات مگنت تراپیحرکات درمانی زانودرمان التهاب تاندوندرمان پوکی استخواندرمان درد پادرمان درد زانودرمان درد سیاتیکدرمان درد عضلانیدرمان سردرددرمان سندروم تونل کارپدرمان ضرب دیدگیدرمان فیبرومیالژیادرمان کوفتگی عضلاتدرمان گردن درددرمان مگنتدرمان میگرنسالن ورزشی درمانی اخترسکته مغزیفیزیوتراپیفیزیوتراپی در شمال تهرانفیزیوتراپی در منزل تهرانفیزیوتراپی در منزل قمفیزیوتراپی فوق تخصصی اخترفیزیوتراپی مگنتفیزیوجیم اخترفیزیوکلاب دکتر میرزاییقیمت مگنت تراپیکاهش دردکلینیک فیزیوتراپیمرکز فیزیوتراپی خوب در تهرانمگنتمگنت آرتروز زانومگنت التهاب تاندونمگنت تراپیمگنت تراپی آسیب های ورزشیمگنت تراکم استخوانمگنت درد عضلانیمگنت درمانیمگنت دیسک کمرمگنت زانومگنت عصب سیاتیکمگنت فیزیوتراپیمگنت کاهش دردمگنت منیسک زانومگنت همسترینگهزینه مگنت تراپیهزینه مگنت درمانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *